söndag 21 september 2008

söndag

Kan inte för mitt liv begripa varför lördag o söndag går så mycke fortare än måndag o tisdag?!?!
Dagen har varit bra, mamma kom o lämna Alwin vid kvart över 10, sen begav hon o jag oss in till friskis för ett träningspass. Man känner ju sig så bra när man går därifrån. Får se om man kan se nåt resultat snart, oki måste nog sluta med godis o läsk igen :) Äter inte lika mycke men visst slinker det ner då o då .... en dålig människa är jag.

Snart ska det börjas med badrummet, längtar :) Ska ta lite före bilder så ska ni flitiga läsare få se resultatet sen :) Vi har varit på badhuset med idag ju, hela la familia :) Alwin verkligen älskar vatten, han stog vid kanten o höll sig o sen hoppa han upp o ner :) Så söt är han ju, min lilla guldklimp. Men 50kr per person är ju litta dyrt kan jag tycka, så vi får inte göra det till en vana :) Får funka lia bra med badkaret sen *haha* får försöka utnyttja det lite mer sen när vi fått ett fint badrum.

Nu ska jag ner o ta ut tvätten ur torktumlaren. Tjillevipp!

Inga kommentarer: