onsdag 24 september 2008

onsdag

åh vad jag längtar till fredag, då är det dags för ännu en säsong av Greys Anatomy. Börjar sändas i usa på torsdag så kan ja titta på det på freda :) Det slutade ju så underbart sist, ska bli spännande o se om det fortsätter lika lövely :)

Nu har jag varit iväg o tränat igen :) Nu blir det inget förren på måndag. Badrummet är utrivet med o pappa har börjat borra vid brunnen eftersom denna ska flyttas o bytas ut. Pappa är bra han :) Längtar tills jag får hänga upp mina fina gröna handdukar, som vi köpte innan flytt men har int evelat hänga upp dom i det blå badrummet :) Ska se om ja kommer ihåg så ska jag lägga in lite före bilder ikväll :) Nu ska ja äta litta o sen hoppa in i duschen.
Tjing

1 kommentar:

Anonym sa...

Nya Greys Nya Greys nya greys!!!!!!!! Ser fram emot det!!