torsdag 4 september 2008

internet

känns så tråkigt när man bara har kontakt med vänner via nätet. Varför är det så vårt o komma med förslaget att ta en fika eller liknande? Det är väl så världen har blivit, "lättare" att ha sporadisk kontakt via nätet o sms .... tråkigt tycker jag.

Tycker mitt halsont kan gå över med så hade jag mått tipptopp idag, men allt kan ju inte åg över på en o samma gång. Har inte så mycke mer o skriva denna gången eftersom jag redan uppdaterat i förmiddags :)

Blir väl till o va ute o leka lite när jag hämtat Alwin, är ju fint väder sånärsom på blåsten .......

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja nätet det är på gott o ont. Man har kontakt med folk man kanske inte hade haft det med annars, men samtidigt är det bra mkt roligare att ses live :) Kanske kan ta o fixa en liten dejt nästa vecka om vi båda e krya då!! Kram Tina