onsdag 7 oktober 2009

blir bara tråkiga inlägg från mig, har inget kul alls att skriva, knappt iaf. Försöker o försöker med den jävla kalkyleringen men har inte fattat nåt nu på snart 2 dagar, känns mer än hopplöst. Sen imorrn är det skoldags men då ska vi gå igenom en massa annat, så då lär jag ju inte fatta mer av det jag inte fattar idag. Jag vet att man inte kan glida igenom en utbildning, men börjar det bli svårt redan efter 1 kurs börjar man ju fan undra ..... :(

Jaja nåt positivt, vi fick ju huset värderat o igår fick vi reda på vad det blev, 1.450.000 blidde det, var ju värderat innan till 1.225.000 så en liten ökning där :) Får se om vi byter fönster eller ej ... ska få lite prisförslag o sen bestämma oss :)

Nej det är väl bara till att ner o glo i böckerna igen ......
Hej!

2 kommentarer:

Frida sa...

Det är så det är att gå i skolan.
Jag gick i fem år utan att tycka att jag fattade något alls så fort en ny kurs började. Tydligen gjorde jag ändå det någonstans eftersom jag klarade mig igenom det. Ibland med nöd och näppe dock.

Livet är fullt av motgångar - låt dig inte bli så nedslagen av det bra. klart du kommer klara det! Om inte med en gång, så nästa gång. Det finns ju omtentor inte sant? :)

kraaaaam

Ida sa...

Ofta händer allt jobbigt på en gång. Men tänk att det finns ett ljus i tunneln trots allt! Hoppas annars att ni mår bra! Saknar er! Puss och kram