onsdag 14 oktober 2009

brrr vad det blivit vinter här på en gång. Snorkallt ute. Köpte termobyxor till Alwin igår som han fick med sig till dagis idag. Tenta imorrn, igår i skolan satt vi med den vi ska göra tentan tillsammans med o plugga, o det gick rätt bra. Jag kan ju inte så mycke med tjejen jag hamnat med är rätt så duktig :) Vi kompletterar väl varann lite. Ska snart sätta mig ner o plugga lite så jag kanske kan lära mig lite mer tills imorrn :)

O det är eviga ältandet om vaccinering eller ej. Hade först bestämt mig men sen när jag varit inne o läst lite på internet vet dom ju inte så mycke. Så jag har ingen aning just nu. Själv ska jag inte göra det, då jag aldrig vaccinerat mig för nån annan influensa eller så. Men just Alwin, men tror jag ska strunta i det nu denna veckan, för chansen försvinner ju inte för vi inte gör det nu. Den här svinsjukan kanske inte ens blossar upp igen. Väntar o ser hur alla andra reagerar på vaccinet :) *hihi*

Bröllopet i lördags var helt underbart o perfekt, har tyvärr inga bilder på mig eller Björn som jag kan lägga upp, kom på det i söndags den o då var det ju så dags att ta kort :) Fick iaf en del kort på brudparet, men dom lägger jag ju såklart inte upp här. Så tyvärr kan jag inte bjuda på några kort :)

Hepp dags för lite pluggande nu. Hej!

1 kommentar:

Amme sa...

Ja denna eviga visa om vaccinet, jag har oxå varit inne & läst massa fakta av diverse överläkare osv & nu har jag vänt lite faktiskt. Riskerna med infektionen är mkt större för gravida än riskerna med vaccinet tex. Och fler infektioner betackar jag minsann mig för denna ggr.
Men jag ska ändå prata med både BM & min egna överläkare på spec innan man gör något.
Lycka till imorgon! Puss