fredag 9 oktober 2009

fick brev idag från bvc ang vaccinering av Alwin, börjar redan nu på tisdag tydligen. Vet fortfarande inte om vi ska vaccinera honom eller inte. Hade det handlat om den "vanliga" årliga influensan hade vi ju inte gjort det. Är inte alls insatt i biverkningar o annat som man kan drabbas av, vill ju inte att han ska bli sjuk i onödan.

Imorrn är det dags för bröllop, längtar massa, håller tummarna för att det är uppehåll imorrn. Alwin tog kort på dagis idag, han var så fin i sina nya kläder, hoppas korten blev bra också, kanske lägger upp ett sen när vi får dom.

Ikväll vankas det Idol, Greys o massa snask. Att gå in i godisaffären idag var som att komma till himmelriket, Björn tyckte det var nåt fel på mig när jag pratar om godis på det viset :) *haha* men så mycket gott, synd det är så onyttigt :)

Trevlig fredagkväll på er mina vänner.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Usch ja, det är inte lätt att veta om man ska vaccinera sig eller ej.
Kan jag få beställa ett sånt stort kort som Mats har av Alwin, när ni får de nya. Givetvis betalar jag.
Ses imorgon/ Kram Anette

Amme sa...

Haha jag pratar oxå om godis på det viset. ;)
Håller med dig om det där med influensavaccinet, sån hysteri i massmedia om folk som dör osv men samtidigt måste dom ju blåsa upp alla såna extrema fall så vi kan läsa om det. ;)
Inte alls sugen på spruta in det i kroppen nu när man e gravid heller, får va om man blir tvungen isånnafall ;)
Puss

Anonym sa...

Vi pratade ju om vaccinering häromdagen ang Alwin. Pratade med ngn idag vars son är överläkare. Han avrådde att vaccinera sig pga att vaccinet är ju inte testat innan. Kolla noga innan du/ni bestämmer er. Jag ska själv prata med min doktor på fredag o höra vad hon säger. Ha det bra. Kram Anette

Carolin sa...

Anette: vad du gr det svårt för mig ;) Hade bestämt mig igår att vi ska vaccinera honom, men blir osäker nu igen. Tur det inte är fredag imorrn :)

Ida sa...

Lyrisk över godis :P

Anonym sa...

Prata med ngn som kan det här. tycker dom att små barn ska vaccinera sig?? Jag vet inte, man får väl lita på dom som kanInte meningen att göra dig villrådig. Kram Anette