torsdag 8 oktober 2009

var en sväng hos mamma o pappa igår, Alwin ville dit o säga hej :) Mamma hade köpt nya skor till bröllopet så jag prova dom och oj vad sköna dom var. De jag köpt på dinsko för en billig peng fick jag ju sånt skoskav av så det likna ingenting. Så jag gick till Nilsons på lunchen o prova lite skor, hitta några andra som var fina men ack så klämmiga på olika stället, så det blev ett par likadana som mamsen :) Hoppas ingen ser det på lördag ;)

så fina är dom :) Var ju i skolan idag o det är inte mycket som klarnat, lite kanske. Fått reda på att vi ska ha tenta 2 o 2, får ha både böcker o anteckningar till hands. Så då känns det genast lite bättre faktiskt. Hoppas hon parar ihop mig med en som är duktig, hon sa hon försöker para ihop duktig med mindre duktig, så hoppas hon inte ser mig som duktig bara för jag fick VG på redovisningen :)

Är hemma en sväng nu innan jag ska hämta Alwin, gick ju inte nu eftersom dom är mitt i fikan, skönt med lite tid hemma själv med :) Allt är tillbaka till det normala idag, Björn har ju varit lite krasslig o varit hemma i 2 dagar, ikväll kommer han dock lite senare för Micke ska tatiueras igen imorrn så då måst eju Björn ha bilen hemma tills imorrn.

O imorrn är det fredag *yay* jag ska minsann på ett besök på nyöppnade godishuset på långebro, sånt gott godis alltså :) Får ju njuta när det är fredag, har ju en vinare med som vi köpte helgen som gick. Fredagsmys :)
Hej!

2 kommentarer:

Amme sa...

Va snygga skor gumman! Oj oj vinare & snask, vilket fredagsmys hihi. Puss

Anonym sa...

Vinare?? Du måste ha gått o blivit vuxen ;) Kram Tina