tisdag 6 oktober 2009

har fått nackspärr eller nåt liknande, kan inte röra huvet o ont när jag rör höger arm, stramar ner i skuldran. Hoppas det går över fort. Har suttit o pluggat det mesta av dagen, men inte förstår jag mer för det. Har tenta nästa torsdag, hur fan nu det ska gå. Inte kul o sitta med uppgifter heller när man ändå bara får kolla i facit. Får skriva upp alla frågetecken o ta det med läraren på torsdag. Vi ska eventuellt ha en grupptenta, så då hoppas jag att jag hamnar med någon som fattar :)

Fick iaf reda på igår att jag kommer få VG på redovisningskursen, det visste jag ju förvisso redan men känns alltid lite bättre när man får det bekräftat :) Vil fatta det här med kalkyleringen, men att det ska vara så svårt :( Blir helt frustrerad o deprimerad av detta. Hoppas verkligen det kan klarna på torsdag, annars vet jag inte vad jag gör ...... åååhhhhh.

Snart är det lördag o dags för bröllop :) Längtar så mycke, hoppas bara vi håller oss friska, Björn är hemma från jobb idag pga superförkylning o halsont, mindre kul.

Ne dags att ner till böckerna igen.
Hej!

1 kommentar:

Amme sa...

stackars gumman som inte begriper, men ge inte upp, snart klarnar det. Duktig du e som får VG ju =))
Du får lägga upp en bild sen på bröllopsoutfiten =)) Måste se. Hoppas din nackspärr går över. pusss