fredag 23 oktober 2009

har tagit mig en Carolin förmiddag idag. Ska snart sätta mig o plugga :) Har shoppat lite med, lite till mig o lite till Alwin :)
nya raka jeans o nya stövlar att ha jeansen i/till :) Var först ute efter ett par jeansleggings men bättre med jeans då man kan ha mer toppar till. Kostade dessutom som ett par leggings så perfekt :) Handla ett par byxor till lille man med.
får se om dom passar honom, men det tror jag :)

Kanske dags att gå o äta lite lunch, macka så exklusivt :) Tina fick lägenheten som sökt på söder, så glad för hennes skull, komma bort från den lilla hon bor i nu :) Grattis!

Ikväll blir det Greys o sen idol o massa snask :)
Hej!

3 kommentarer:

Amme sa...

Roligt me nya kläder, ibland hittar man minsann ;)
Avvis på Greys haha, hoppas ni får en mysig hela hela familjen! Puss på

Anonym sa...

Kläder till imorgon, kanske??:)
Kram Anette

Anonym sa...

Tack, vad söt du är:) Jag är så glad!! Var hittade du så billiga fina jeans ? Kram Tina