fredag 2 oktober 2009

blev ingen trevlig eftermiddag på stan. efter bvc började det ösregna så vi bestämde oss för att köra till maxi istället. Köpte lite som behövdes, hitta ett par vinterskor till Alwin med. Sen när vi skulle hem var vi på väg in i rondellen, ja då byter kärringen brevid körfält utan att titta sig för o kör mig rätt i sidan. Eller inte rätt i sidan men hela min vänstersida skrapar i hennes bil, så vänster bakdörr, fälg och skärm är fördärvat. Som tur var körde vi typ i 10km o sen kom det en man från bilakuten, som nog var på väg hem från jobbet, han hjälpte oss med allt, fylla i skadeanmälan blanketter o så. Jävla kärring, jag/vi som skulle ha en trevlig eftermiddag för att skingra tankarna.

Sen när jag körde hem så släppte allt, böla som en stucken gris o fick knappt luft. Kan man ju undra hur jag skulle reagerat om det varit en riktig krock. Nu när man tänker tillbaka var detta ju ingenting. Jaja hoppas fan att dom dömer det att det är hennes fel så vi inte behöver betala nån självrisk för att få bilen lagad. Hon skrev i sin anmälan att hon bytt fil utan att titta sig för, o det säger ju allt. Gammal tanta från Bromölla av alla ställen :) Jaja. Nu ska jag sätta mig ner o mysa ensam framför tvn, godis, idol o sen ett färskt Greys avsnitt.

Hoppas att vår helg blir bättre än den börjat.
Hej!

1 kommentar:

Amme sa...

Hihi ja du kan ju alltid trösta dig me att den nog inte lär bli sämre än allt detta. =) Roligt du ringde mig i all kaosen, skönt att höra dig skratta lite. Puss