torsdag 1 oktober 2009

fått massa fina kommentarer om mitt hår idag i skolan :) nöjd* Fick tillbaka tentan vi gjorde i tisdags o bäst som är så hade jag alla rätt :) Men det bra humöret sabbades fort när vi började gå igenom nytt, fattar ingenting från idag. Lär få sitta med det hela dan imorrn. En uträkning varade i 3 stycken A4, fy för säger jag bara. Hoppas verkligen jag kan koppla nåt imorrn. För idag orkar jag bara inte sitta med det mer.

Imorrnkväll ska Björn på bio o jag ska kolla Greys o snaska godis eller nåt :) hade ju behövt dra in på det helt då magen vägrar bli mindre men för tillfället orkar jag inte bry mig. Har fått en del beställningar som jag ska ha med mig hem från ikea till 2 vänner. Sen får vi se vad vi själva hittar för nåt, ska iaf ha en helkroppsspegel, kosta vad det kostar vill :)

Nu ska jag gå ner o slappna av lite innan det är dags att börja med middan.
Hej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till Tentan./ Kram Anette