måndag 1 juni 2009

förvirrad

undra om jag är nervös inför onsdag eller vad det är för fel på hjärnan. Var helt säker på att Alwin skulle va på dagis idag mellan 9-11 för besök på jätten (avdelningen där han ska börja till hösten) så jag åker dit. O fröknarna säger att det står ledig på honom idag, Så jag förklarar att jag glömt skriva med dessa 2 timmar eftersom det är jättenbesök. Jaja sagt o gjort, åker hem o kollar i kalendern. Visst fasen skulle han varit ledig idag, det är inte förren nästa måndag det är dags för jättenbesök. Ringde dit men det var ok att han stanna kvar .... klart det är men pinsamt att man är så förvirrad. Jaja ...... kommer väl grubbla på detta lite nu *haha*

Kanske ska försöka summera helgen ..... har ju varit perfekt väder hela helgen, härligt. I lördags gjorde vi lite ärende inne i stan sen var vi i trädgården på eftermiddan. Frida titta inom för att säga hej o snacka lite, hon hade varit hos sina föräldrar o cvar på väg hem när hon körde inom här :) Mot kvällen till cyklade vi till vä för lite snaskinhandling på konsum. Så de kalorierna som försvann med cykelturen åt jag snabbt upp igen *illa* sen igår var det ju morsdag. Först kom svärföräldrarna på lite fika sen åkte vi till mamma o pappa för middag. Varmrökt lax o mammas goda sås o nypotatis, det är fan livet det *haha* Och idag då är jag bara förvirrad :)

Lär väl vara ute i eftermiddag o fixa i rabatterna, ogräs som kommit tillbaka som måste väck igen, härligt med sol men brände mig lite igår, har inte ont men är röd som en kräfta :)

Har inga kort o lägga upp denna gång, ska ju försöka bättra mig på det :) .....Hej!

3 kommentarer:

frida sa...

Öva öva öva!

Lycka till!!

Amme sa...

Fram me kameran nu o upp me lösen hahaha. Godis kan du gott unna dig efter cylleturen :P. Som Tiffany Persson säger: Hur många härinne tycker grönsaker är roliga? Godis e gott! hahaha

Anonym sa...

Håller bägge mina tummar för dig imorgon. Kram Anette