tisdag 16 juni 2009

första jobbedagen denna sommaren avklarad, ledig idag sen är det jobb onsdag-fredag :) Var precis o lämna Alwin på dagis, tyckte han behövde komma dit annars hade han bara varit där som på torsdag eftersom jag jobbar kväll imorrn (mamma passar) o sen är ju Björn ledig på fredag. Var knappt några barn där alls, har föräldrar verkligen semester en HEL sommar? fattar nada, jaja hoppas Alwin får roligt där ändå, mest småbarn där men han rorar väl sig ändå får jag hoppas.

Alwin hade haft det superbra hos farmor o farfar, dom hade varit ute massor o lekt :) skönt att det går bra så han inte är värsta hemska barnet att passa :)

Dagen idag när jag är ensam ska spenderas i slappeläge, har inte tagit igen mig för den förlorade sömnen förra natten. Vi var o hämta sjöstensplattor från en annons på blocket, i Knislinge, var inte färdiga förren 1 på natten. O sen börja jag jobba kl 7 igår, så jag var lagom trött men dagen gick förvånanssvärt bra ändå :) Hade ju o göra hela eftermiddan satt inte ner en enda gång :) Iaf massa tack till Linus o Johanna som hjälpte oss med bärandet :)

Midsommarafton på fredag då, igen :) haha. Linus o Johanna ska komma hit, så det får bli Björn som förebereder allt, o jag får köra inom affären efter jobbet som slutar kl 15, vill inte men ha rju inget val då både jordgubbar o potatis är färskvara ... vill jag inte köpa dagen innan, får se om det finns nåt kvar :)

Hej!

Inga kommentarer: