torsdag 11 juni 2009

nu ska jag snart in o slåss med alla andra på H&M vars rea börjar idag, de som är clubmedlemmar får komma nu mellan 9-10 så det tänkte jag passa på o göra. Hitta en jättefin bh igår som dom ska sänka med 50kr. Igår sändes säsongsavslutningen av Greys Anatomy här i Sverige med, så nu kan jag äntligen få prata om det med vänner som också kollar :) Jag såg ju detta avsnitt för kanske 3 veckor sedan, men fan vilket slut. Man vill ju verkligen se mera o så får man vänta ända till höst misstänker jag. Han får ju inte dö!!!

Jaja Var på me & i party ifår hos Jennie som sagt, blev lite shoppat. 2 tröjor o 1 par byxor, lägger upp bilder när jag fått kläderna :) På lördag kommer frida inom en runda igen på förmiddan, hon ska hem o fira sin Mor som fyller år, så då passar hon på att svänga inom :)
Hej!

1 kommentar:

Fia sa...

ja jag kollade me på greys när det hade sänts i USA och har varit helt galen över at inte kunna diskutera detta med någon, men det va det bästa avsnittet EVER!!!!!!

Puss kram!