torsdag 28 maj 2009

har jag minsann handlat på ebay, med mycket hjälp från Björn *haha* har köpt ny ansiktskräm från murad, snordyr i butikerna i stan o kosta ca 400kr på nätet. På ebay kom jag ner till bara 300, eller ja bara o bara men ibland får man unna sig nåt :)

denna kräm blev det :)

idag har jag varit på stan med Amelie, lite lunch o vanligt babbel :) Har ju målat klart garderoben med, så imorrn kommer nog pappa o lägger in en ny matta o imorrnkväll blir det till att sätta upp inredningen. Kommer lägga upp bild då det är helt klart :)

Hmm vad händer i helgen, dom säger att det ska bli solsolsol, så det blir väl till o vara ute i trädgården, sen på söndag ska vi på middag i Rinkaby, är ju morsdag o allt. Jag har önskat mig pengar till en klippning, får se om Alwin är så givmild. Själv valde jag mellan kräm o klippning, kan kanske få båda *hihi*

Har hänt lite grejer som gör mig litta nervös, vet att om man säger a får man säga b men det tänker jag inte göra. Kommer kanske längre fram, efter imorrn vet jag/vi mer i allafall. Hoppas det blir till det bästa.

Nu kallar sängen. Hej!

2 kommentarer:

Amme sa...

Va bra du hittade en creme sötis. Hoppas du tycker den e bra me.
Ska nog fan upp i stan idag & köpa en parfym te Calle hihi.
Sen kan du ju inte va så hemlig här, man blir ju så nyfiken hahahaha

Anonym sa...

Gahh... hallå!! Jag blir ju toknyfiken:) Snart dags för en ny date... Kram Tina