lördag 13 juni 2009

idag har frida varit här på besök, lika trevligt som vanligt o synd man inte träffas oftare :) Sen begav vi oss in för en snabbrunda på stan för att inhandla wii fit o ea active, så nu jäklar finns det inga ursäkter längre :) Björn är på bio med micke o ser Terminator salvation (tror den heter så) så jag har spelat active o wii fit massor. Lär nog fan ha träningsvärk imorrn. På ea active finns det ett 30 dagars program o har gjort mina första 20 minuter ikväll, var fan jobbigt, svettades värre än när jag styrketräna regelbundet :) ... kanske just därför .... för det är mer än oregelbundet nu :)

Imorrn blir det barnkalas kl 14 hos Elias, sen ska vi lämpa av alwin hos farmor o farfar, dom lova ju fint väder på måndag så då kan dom vara ute o mysa :) Jag däremot har en hemsk upplevelse på mitt schema, men hoppas jag överlever. Tror nog att jag ska uppsöka sängen här snart, ligga o läsa lite .... Björn kommer väl inte hem förren närmare halv 12 o så länge orkar jag inte va uppe :) *pensionärs varning*

Natti!

Inga kommentarer: