onsdag 3 juni 2009


sådär nu är allt överstökat :) Intervjun gick bra, kändes bra iaf. Får reda på hur det blir veckan efter midsommar. Dom kommenterade att jag inte låg bland de som hade högst betyg, och det överraskade mig inte precis :) Men hoppas dom vill ta in mig ändå, jag lät nog tillomed lite desperat bitvis :)

Har klippt mig också och blev väldigt nöjd. Lägger in bild både på håret och garderoben. Ni behöver ju inte titta på ansiktet utan bara på håret :) *haha*

regner det öser ner ute, får se hur det blir med picknicken ikväll, ska höra om dom tänkter vara inne om det regnar, för nu är de tju helt blött överallt inte så kul o sitta o ha picknick i det. Dom har fan höjt priset på nässpray med 1.50 med så nu får man snart sluta med det annars har jag inte råd med nåt annat :) Hej!


7 kommentarer:

Amelie sa...

Garderoben är ju bara för cool alltså. Snyggt!
Och frissan passar dig perfekt. Superfint ju. =)
Tack för idag förresten
Puss

Anonym sa...

Skönt att det gick bra:) Höll tummarna!! Tjusigt, både garderoben o håret:) Kram Tina

Ida sa...

Vad fint både garderoben och håret blev snyggt! Väldigt snyggt!

frida sa...

jättefin frisyr!! Ge nu fan i klämman!! Den sabbar ju alltihopa!
POK

Carolin sa...

frida: ja jag ska försöka, men har faktiskt inte haft klämma alls denna veckan *haha* låter fan illa, beroende av det mesta tydligen :) PoK

Ida sa...

Allt är bara bra med oss! Vi har i dagarna fått veta att Stefan ska få fast jobb på 35h/vecka istället för 30h som han har nu. Så det är bara roligt! :) Annars med er då?

Anonym sa...

Hallå Snygging.
Vad bra håret blev, likaså garderoben. Fast den har jag redan sett.
Börjar bli trött i mina tummar, men ska försöka hålla dom så länge jag orkar.
Kram Anette