måndag 22 juni 2009

så underbart väder det är ute, ska visst vara så resten av veckan med, bara det att jag jobbar resten av veckan förutom lördag. Drygt o hålla på o städa o duscha folk när det är så varmt ute o man själv blir supervarm. Men bara att bita ihop, så det är på sommaren ju :)

Vi har varit ute idag men fick precis gå in för Alwin gör precis tvärtom vad man säger till honom. Blir så j-vla arg på honom. Just nu öppnade han bottnen på en pappershåltagare, ni kan ju själva gissa hur kul det blev ..... hoppas timmarna som är kvar innan Björn kommer går fort.

Midsommarafton var massa trevlig, Linus o Johanna var här o lite senare kom även Emelie på besök :) Fick brev från komvux i torsdags o fick reda på att jag är 3:e reserv så hoppas jag kommer in. Men hade ju velat komma in på direkten så man kan ställa in sig på hur tiden framöver kommer vara .....

ska hämta dammsugaren nu .... hej!

3 kommentarer:

Amme sa...

Klart gumman kommer in! Jag håller alla mina tummar för dig iaf! =)

Anonym sa...

Håller tummar och tår att du kommer in:) Får ta o boka in en dejt snart tycker jag! Kram

Anonym sa...

Håller tummarna jag oxå. Kram Anette