söndag 7 juni 2009

är helgen över för denna gången. Tycker tiden går alldeles för fort, bara 1 vecka kvar tills sommarjobbet börjar sen är det jobb i 6 veckor. Ska summera helgen här tänkte jag. Lördagen började med tat jag skulle få sovmorgon, Alwin gick upp vid 6 o sen gick Björn upp strax efter 7 för att hålla lilleman sällskap. Hör Björn säga "vad är det här, vad har du gjortt" jag undrar såklart vad som hänt.
Björn: "vad är det här?"
Alwin: "Bajs"
Björn: "var kommer detta ifrån?"
Alwin: "Rumpan"

så då gick jag in till dom o undra vad dom syssla med, lät ju mer än suspekt. Som tur var var det bara på golvet, kunde ju varit så illa att han kletat på väggarna. Jaja så är det väl att ha barn:) *haha*

Sen på eftermiddagen kom mamma, mormor o morfar och efter en stund kom Gull-Britt o Lena (mammas halvsyskon o Lena bor i Tyskland) och mina kusiner Linn o Alexandra o Linns son Lunik, han var gudasöt pojken. Han är 9½ månad. Jättekul att träffa dom, händer ju inte ås ofta då både kusiner o ena mostern bor i Berlin. Mycket trevligt var det. Kvällen avslutades med god mat o fotboll i Rinkaby, Alwin sov över där o jag fick sova ända till kl 9 imorse, så skönt, men lika trött är jag för det :)

Det var helgen det har inte mer o förtälja :) Hej!

1 kommentar:

Ida sa...

Jag trodde Björn hade grym grafik på sin dator :P Du får kolla på det nästa gång du kommer hit :P