onsdag 24 juni 2009

vilken hetta det är ute, visst det är väl skönt om man kunde njutit av den, en annan jobbar ju hela dagarna :) Jaja sånt är livet, bara det är fint på lördag med för då ska vi köra i motorcykelkortegen, massa kul :)

Igår körde Björn mc till jobbet så när han kommer hem springer ju Alwin ut för o hälsa, naken o allt. Så går han för nära o stöter i låret på avgasröret o det är ju skållhett, stackaren var massa ledsen, men idag har han inte ont men det är en stor röd fläck där. Fick aloevera gel av svärmor idag så ska kleta på det, egentligen ska det ju göras direkt men vi hade ju ingen hemma.

Jag blir så irriterad på folk som hela tiden säger "ja vi får höras o träffas snart" men hör dom av sig? Nejdå. Har hört detta ett flertal tillfällen, men dom vill väl inte. Men varför då säga då? Detta är inga nära vänner, utan snarare grannar (bor i samma håla:) vill ju umgås då barnen går på samma avdelning, ok inte umgås massa kanske men träffas ibland, men icke ..... men alla kan ju inte va perfekta :) *haha* men om man inte menar vad man säger kan man lika gärna hålla tyst.

Jobb i två dagar till sen är lördan helledig. Ska nog ta en tur till stan o köpa nya ordentliga sandaler till Alwin, dom han har har redan gått sönder dom är inköpta på skopunkten. Som sagt ingen vidare kvalitet tydligen.

Ni som vill ha lösen (som inte redan skrivit till mig) har chans o göra det nu igen, kommer lösen efter helgen är det tänkt.
Hej!

9 kommentarer:

Amme sa...

Ja jag håller med dig, menar man inte det man säger kan man lika gärna bara va tyst. Men det e ju som du säger, alla kan ju inte va perfekta hahah.
Jag vill såklart ha lösen, men det vet du ju redan ;)
Pussen

Anonym sa...

Va fan ska du med lösen till;)
/Jennie

Anonym sa...

Har nog sagt jag vill ha lösen, men lika bra att påminna:) Kram kram Tina

Anonym sa...

Hoppas Gelen hjälpt ngt iallafall på stackars Alwin.
Har ni provat att kontakta era vänner själva? Har de inte en nyfödd baby, kanske det är anledninen att de inte hör av sig. Annars håller jag med dig, trist att det bara sägs o inget händer. Kram Anette

Marina sa...

Hej Carolin

Jag läser gärna din blogg

/Marina (grannen)

Marina sa...

Glömde ju att säga, ni kunde ha kommit in till oss vi hade säkert haft ngt att smörja på :)
/Marina

maria på jobbet sa...

JAg vill gärna ha lösen. läser kanske inte dagligen men nära därpå :)
maria.karlsson@live.se
självklart förstår jag om jag inte får lösen, vi är ju inte superduper nära vänner ju.

Carolin sa...

Jennie: jo så jag kan lägga ut fler bilder, man vet ju inte vem som snor dom om man inte har lösen :)

Anette: jovisst har dom det men dom har besök hela tiden .. men inte av oss :) vi har ju försökt men nu ger vi upp :)

Fia sa...

jag vill me ha lösen, tack :)