torsdag 1 januari 2009

God fortsättning

det nya året firades på Hedentorp med Jennie, Fredrik o Elias. Vi var väl mer eller mindre trötta hela bunken men vi höll oss vakna till tolvslaget, dock inte de minsta :) Vi fick supergod mat, måste få receptet :) o chokladpudding till efterrätt. Gott som tusan, längesen man åt det ju. Natten blev väl mindre lyckad, Alwin var vaken det mesta o ville helst inte ligga i resesängen, men i sängen vi låg fick han dock inte plats. Sen ville jag ju inte att han skulle väcka de andra som sov. Men har tagit igen några timmars sömn nu i eftermiddag, sov väl själv i 3½ timme o väckte Alwin efter 4 :) Gött det. Får hoppas han kommer till ro o sover gott i natt.

Får se om jag orkar mig iväg imorrn för lite träning, Björn ska iväg o åka skateboard med killarna också, sen blir det en tidig kväll för mig, ska ju börja kl 7 på lörda.

Åh det är så drygt när man är så här trött o sleten, men det går väl över :) Håller på o ladda ner en film, en ny med Angelina Jolie, Changeling heter den. Har premiär här den 9 januari.

Nu ska jag ner till familjen.

Inga kommentarer: