fredag 23 januari 2009

jag blir så trött på detta virus eller vad det nu är. Jag är ju ff feberfri, men Björn har fortfarande fenber o idag fick Alwin tillbaka sin med, så nu hade han 39.2, han har redan fått o lagt sig. Han ser jättesjuk ut, helt röd om ögonen o hostar till tusen gör han. Stackaren. Han var ju feberfri igår sen har skiten kommit tillbaka idag, det suger.

Jaja snart blir det lite Greys Anatomy, sen Lets dance o godisätning :) det enda positiva denna vecka. Fick ju sms av Amelie idag, dom hade 35grader varmt o sen 29 grader i vattnet, inte alls avundsjuk :) Haha. Hade vatt gött o bytt plats med henne, men dom förtjänar all lyx o lycka dom kan få :)

Inget annat som hänt faktiskt ... inte speciellt roligt men vad gör man

2 kommentarer:

Anonym sa...

hihi nu e jag allt inne och kollar lite. Maste ju fa lite uppdatering har. hoppas allt e bra med er. Far traffas nar jag kommer hem tycker jag. Nu ska jag sola & bada lite har hehe. pusss

Carolin sa...

åh vad jag är avis, vill med ha sol o kunna bada i skitvarmt vatten :) är här pojkarna ff sjuka, fattar inte varför det inte vill släppa. Klart vi ska ses när ni kommer hem :) Puss