söndag 18 januari 2009

vi kom iväg igårkväll, som sagt med piller i kroppen går ju allt. Sen när jag vaknade imorse hade jag 39.8, då mådde jag inte bra kan jag lova. Har tagit en ipren o nu är tempen nere på 37.2, skönt. Men lär väl gå upp igen. Så Björn får åka ut själv till Rinkaby för lite middag o hämtning av Alwin, saknar ju honom, men får ju träffa han sen :)

Benjamin Button filmen, ja vad ska jag säga. Den vara i 2 timmar o 46 minuter. När det var 35minuter kvar igår stängde vi av för vi var trötta o filmen var inte jätte bra, väldigt långdragen. Kollade de sista 35 minutrarna nu imorse, o det var det bästa på hela filmen. Böla som ett barn gjorde jag :) Men dom kunde kortat ner filmen 1 timme :)

Ringde även till arbetsförmedligen imorse för att redovisa sökta arbeten, sista dagen för det idag. Han jag prata med var en riktig skitstövel. Han tyckte gott jag skulle söka jobb långt iväg o sen pendla eller veckopendla. Så jag förklara för honom att jag kan inte jobba typ heltid i Malmö, för med pendling o helttidsjobb lär ju Alwin vara på dagis alltid o det vägrar jag. Då sa han "är det bara du som är förälder" eh nej men skit du i det typ. Blev så ledsen o nedstämd efter det telefonsamtalet. Jo men visst ska vi flytta, får jag ha Alwin med mig på jobber i 4-5 månader innan man får en ny dagisplats. Det funkar ju skit bra. Hoppas vi får en ny regering vid nästa val som ändrar på allt till det bättre igen :)

Nu ska jag söka lite jobb, o sen vila så jag kan bli frisk igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig kära du. Hoppas att du snart mår bättre. Låt inte mannen på A-F bygga bo i huvudet på dig, knäppgökar finns det överallt. Skulle du oxå pendla, hur skulle det se ut??
Kram Anette

Anonym sa...

vilken jävla surgubbe. Han va nog bitter för han jobbade helgen ;) Skit i han.