söndag 25 januari 2009

ännu en sjukdag i Wibergs hemmet. Björn ringde sjukvårdsupplysningen då han fortfarande har feber o även då Alwin o sen denna hemska hosta. Hon rådde honom att åka till närakuten, så det är vad vi ska göra i eftermiddag. Hon sa att det kanske är ett bakteriellt virus som man tydligen måste behandla. Alwins feber är helkonstig, han mår jätte bra hela dan sen fram emot 17 på kvällen kommer febern smygande o han blir rätt så medtagen. Vill inte äta o går o lägger sig kl 18 ca. Sen ligger han o vrider o vänder sig o gråter tills han somnar ... stackaren. Jag får väl med undersökas för min hosta, har ju haft den nu i 1 vecka o den är värre än nånsin nu ..... detta suger ska ni veta.

Jaja ..... om det är nån som läser här som inte fått en personlig inbjudan (då jag inte vet alla som läser) så ska jag ha ljusparty lördagen den 772 kl 15.00 så vill du komma skriv en kommentar så är du så välkommen så, behöver ju allt folk jag kan få tag i :) Skit samman om folket här inte handlar så mycke, huvudsaken är ju att jag får handlat det jag ska o ja även de andra .... sen vilka summor det blir skiter jag i :)

Om man skulle ner o fräscha till sig lite, helt sunkig är man ju :( ...... pappa ringde igår på eftermiddan o meddela att dom kommit säkert fram till Kanarieöarna. Var väl lite mulet men ändock 20 grader, o här regna det hela dan .... vill med ha sol .... :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Hur är det med familjen Wiberg nu då? Fortfarande sjuka? Jag får banne mig komma ner igen. Jag saknar er som fasen! Pussa pojkarna från mig! Puss och kram Ida