onsdag 21 januari 2009

nu har den hemska febern o hostan nått Björn med. inatt vid 3 tiden vakna han o tog tempen o han hade 38.8, detta är sjukt mycket för honom som i normala fall har en temp på 36.4. Så han har varit hemma idag o sovit det mesta. Jag har kvar min hosta o ett fruktansvärt killande när jag andas. Alwin han är med på bättringsvägen, tror jag. han har feber idag med men piggare. Tror han börjar få en ögoninflammation med, jätte röd o rinnig i sitt ena öga, får se hur det utvecklar sig.

Det värsta är att jag smittat pappa med o säkert mamma också. Pappa kände sig krasslig o hostig igår o mamma började hosta. Så får ringa o kolla hur det är med dom sen. Om dom nu blir sjuka så hoppas jag att dom blir friska eller nåtsånär tills på lördag för då ska dom ju åka till kanarieöarna. Dåligt samvete kommer jag få om dom inte kommer iväg .....

Nu badar mina 2 killar får jag lite alonetime. Kan behövas, varit på så kasst humör idag :(

1 kommentar:

Anonym sa...

Bäst att hålla sig borta ser jag. Hoppas att ni alla kryar på er snart. Kram till dig o pojkarna. Anette