måndag 12 januari 2009

jag känner mig så duktig så. Har knappt använt nässpray sen i fredagskväll, inget godis sen förra måndan. Ok i eftermiddag har jag krängt lite, men bara kebabrulle o lite sockerkaka. Har ju haft Amelie på besök så då blir det oftast massa ätande ;) haha. Ibland får man ju unna sig nåt. Nässpraysavgiftningen känns helt ok faktiskt, visst det är jobbigt att vara täppt, men igår tog jag bara 1 gång, normalt sett har jag kanske tagit nässpray 8 gånger om dan. Så stolt är jag i allafall :) Hoppas jag inte blir förkyld nu med bara för då är ju allt kört i värsta fall.

Längtar till lördag då vi ska ut o äta. har nog bestämt oss för att gå till Den lilla tavernan, eller vad den heter :) Sen ska vi köpa snask o åka hem o kolla film. Billigare än att gå på bia o mysigare med :) Ska snart ner o börja förbereda maten, pannbiff med lök jumjum. Fast just nu är jag inte så sugen på nåt :)

På torsdag ska jag träffa Tina, ska träna först o sen träffa henne, längesen sist ju. Långt innan jul sen sist vi såga ju. Så det är på tiden :)

Hepp hajåivaj

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja nu e det jag som e beroende av det satans nässprayet:(
/Jennie

Anonym sa...

Kanske för att du haft bloggen längre? Fler läsare kanske?

Anonym sa...

Himla skönt är det! Ni får komma upp och hälsa på en helg sen! Hade varit jätteroligt! Puss och kram