torsdag 8 januari 2009

stanbesök

var minsann i stan både igår o idag Igår blev det inget handlat men idag hitta jag lite. Köpte bh o trosa inne på hennes för mitt presentkort. Sen hade jag ju pengar som jag fick av mormor o morfar i julklapp som jag sparat till ett par nya walkingskor, o idag hitta jag ett par inne på intersport. Fick tillomed 300kr över :) Gött det. Är helnöjd.

Blev lite lunch på grafitti med Amelie o massa tjabb som vanligt :) Fick vår vatten o avloppsfaktura idag o dom har preliminär beräknat vår användning den 1/2 till 938kbm men mätaren står redan på 993kbm, så jag har mailat dom o frågat om man inte kan avläsa mätaren oftare. Dom ville ju att vi kolla av den när vi bott här i typ 4 veckor sen beräknar dom ett helt år på den summan, men vi använder ju mer nu o även i somras. Jaja får se vad dom svarar, surt o få en jätte räkning i efterhand med ju.

Nästa vecka ska hjärtat löneförhandla, hoppas på lite mer cash :) O igår när han var o åkte skateboard så ringde han o sa att jag inte skulle stressa upp mig, så jag undra ju vad fan som hänt. Jo då hade han åkt upp för en ramp o sen ramlat o slatt i hakan, Ett rejält glapp var det, så han fick åka till akuten, men det tog bara ca 15 minuter, en sköterska limma ihop det. Tur det inte blev värre.

Det var väl vad jag hade :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha inte löneförhandla IGEN? Shit. Tänk om vi oxå haft det så på Allö ;)
TAck för idag gumman, det va massa trevligt, får träffas snart igen ju. Puss

Anonym sa...

Hälsa broren min från mig! Stackarn!