lördag 17 januari 2009

vafan är detta!!!! vakna inatt av att jag frös som en jag vet inte vad, går upp vid 5 har 37.7 i feber, den vid halv 8 går jag upp igen o kollar då har jag 38.6, jippi tänker jag. Denna dagen har ju jag sett fram emot i 2 veckor .... men har tagit lite tabletter o nu mår jag hyffsat lite ont i huvet bara. Blir det inte värre ska jag minsann till Lilla Tavernan ikväll som planerat :) Mat måste jag ju ha :) Får hoppas det inte är så mycke folk ute o äter när vi ska dit, har inte bokat nåt bord .... är ju inga vana uteoätapårestaurangmänniskor :) haha. Får ta det som det kommer.

Ska upp på stan snart, måste köpa ipren, alla tabletter i detta hushållet är slut.

Hej

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så ni ska med dit :) Har ni bokat bord? Vi har inte, men det kanske man skulle? Vi är oxå ekonmiska för vi har fribiljetter ;) Den ni ska se vill jag oxå titta på! Meeen får vänta med det. Du får säga om den var bra. Ses kanske sen då *hihi* Kram

Anonym sa...

Krya på dig gumman!

Anonym sa...

Säger du Jippi när du blir sjuk?? Har du gått o känt dig krasslig länge kanske? Hoppas att du orkar åka iväg o att ni får en trevlig kväll. Kram Anette

Anonym sa...

Uscha då:( Hoppas du e bättre nu!! Krya på dig! Kram Tina

Carolin sa...

Anette: Nej jag var väldigt ironisk med det där jippit :) Har inte kännt mig krasslig ett dugg så detta bara flög på mig. Hade 39.3 inan men det gick ner med en ipren. För iväg ikväll ska vi :) Kram

Anonym sa...

Hej gumman. Nu kom jag in på din blogg igen, måste varit nåt fel innan kanske. Hoppas du har kryat på dig & att ni har en jättemysig kväll tillsammans. puss