torsdag 22 maj 2008

torsdag

idag har det varit en härlig dag. Medan Alwin var på dagis satt jag o pulade med vår budget i excel, för o få ihop vad vi ska föra över o vad vi har kvar osv. Sen hämtade jag älsklingen på dagis för att sedan bege oss upp på stan för o träffa Jennie o Elias. Solen har skint idag o jätte härligt ute har det varit. Var ute o gick en runda i byn här innan med, sen satt grannarna, Daniel o hans föräldrar, ute o fika så dom bjöd in oss på lite kaffe o vienettaglass *jumjum* Snart blir det till o titta på Eurovision semifinalen, kollar nog bara till 22 sen är det läggdags :)

Imorrn ska Alwin klippas kl 9 nere i Vä, sen får vi kanske fika besök inte säkert men håller tummarna :) Han måste ju bli av med massa hår nu innan vi ska iväg, han blir ju hur svettig som helst i håret stackaren. Växer som ogräs o tjockt är det.

Ska grilla flintastek imorrn sen idag på maxi hitta jag nypäror, ok dyrt var det, 19.95kr/kg men det sket jag i, köpte lite ändå, så nu längtar jag till kvällsmaten imorrn *matvrak*

Ja vad mer kan jag förtälja, inte mycke .... hoppas jag inte särskrivit för mycket i detta inlägg ;) Frida du får korrekturläsa det :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha..bara för att du skrev så: fikabesök heter det! :)

Carolin sa...

haha oki :)