tisdag 27 maj 2008

resa

sådär ja nu är benen peelade, inte skönt direkt men ett nödvändigt ont :) Lilleman är på dagis så jag ska packa lite. Pappa kommer förbi lite senare för o lämna sand till Alwins sandlåda. Får väl försöka hinna klart med allt jag ska innan dess, packade ju det mesta igår så bara smått som ska ner o sen då handbagaget. Igårkväll när jag skulle sova kom resfebern, ont i magen o supernervös, som sagt så är ju inte flyga en favorit hos mig men det ska väl gå det med :) Har inte så mycke o välja på.

Detta blir väl sista uppdateringen för min del innan vi åker, så ni som läser ha det så bra här hemma ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

ha det så mysigt nu gumman! Vi tar en fika är jag kommer hem. =) Puss

Anonym sa...

KOOOOOOOM HEEEEEEEM. Saknar dina små historier om hur dagen som mamma, fru och arbetssökande har varit. Har ju inget att göra på jobbet om inte du uppdaterar din blogg ;)

Du måste ju berätta hur du haft det. Snart ska jag också ut och flyga ska du tro. Bara till Berlin över midsommar - men ändåååå!¨

kram!