måndag 12 maj 2008

måndag

nu är det jäklaridet dags igen för o försöka hålla igen på godiset. Det är väl ok om man flippar ut 1 dag per vecka men nu har det blivit typ 7 dar i veckan sen vi flytta. O ska ju behöva visa mig i bikini om 2½ veckor, känns ju sådär lagom kul, men får skylla mig själv. Ska iaf försöka ta tag i det igen.

Har varit en liten runda på stan idag, köpte shorts o t-shirt på exit till Alwin o sen 2 linnen till till mig själv, så nu har jag linnen så jag klarar både turkiet o sommaren här, om det nu blir mer sommar :) Idag är det "bara" 19 grader :) men solen den gömmer sig, fast det kan vara skönt det med.

På lördag kommer Frida på besök, ska bli kul o träffa henne igen, blir ju tyvärr inte så ofta när man bor en bit ifrån varandra.

Kommer kanske mer uppdatering sen:)

Inga kommentarer: