onsdag 7 maj 2008

3 veckor

ja så kort tid är det kvar tills vi är nere i Turkiet :) Ska bli najs o komma iväg lite. Usch jag har så mycke o göra här men ingen ork alls, sen är som bortblåst.

Vi sov iaf i våra nya sovrum inatt allihop. Jag har nog fått min bäddmadrass på fel håll eller nåt för det kändes som jag låg i nerförsbacke o höll på o ramla ner 2 gånger nånting. Får se hur det blir inatt :) Fick ha ett påslakan klämt i fönsterna eftersom vi inte fått upp någon rullgardin än :) men det funka det också.

Undras vad jag o Alwin kan hitta på när jag hämtat han på dagis. Får kanske vara ute lite i trädgården, det värsta är bara att han gör allt han inte får även där ute :) Får hoppas han växer ifrån det snart. Hade inget kul o berätta idag heller ... men fick iaf skriva av mig lite :)

1 kommentar:

Anonym sa...

hihi inte många dagar kvar te både ni & vi ska resa. Härligt!!!