måndag 19 maj 2008

måndag

sitter man här igen o kan inget annat :) haha. Alwin ligger i sängen o traggar, vill visst inte sova middag, han somna ju tyvärr i bilen hem från stan så säkert därför. Var ju tvungen att in o byta pluggarna vi köpte fel igår, sen när jag ändå var på cheapy körde jag in till stan med. Har egentligen inga pengar o handla för men fick låna lite av mig själv, köpte en tunn kofta, behöver verkligen det har inga koftor alls. Så den ska packas ned i resväskan till Turkiet :) Sen köpte jag ett par mjukisshorts till Alwin.

Hitta en jätte fin växasäng på blocket igår, 500kr inkl madrass, o en sån säng kostar ca 1500 med madrass :) Så ikväll ska Björn köra dit o köpa den, inte för den ska användas nu men det är ju ett klipp, så den får stå i garaget :)

Nej om man skulle ta o hitta på nåt här .....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, underbara DU! Tack för din respons!! Sååå skönt att höra! kram J

Anonym sa...

Får hoppas det är så att hon bara e en tröttis och inte det är för det är ngt fel :) Har ju frågat på bvc och dom sa att det var normalt men ändå så undrar man.. Då åker ni snart till turiket, HÄRLIGT! Måste säga att jag är rikgit avis! Alla bara åker iväg! Men nästa år är det nog vår tur med *ler* Tack för kommentaren Kram Johanna