måndag 5 maj 2008

sommar

ja det känns som sommar ute idag, så jäkla skönt. Var 23 grader redan kl 9, ok det var mitt i solen men ändå :) Fick lite sovmorgon med idag, Alwin vakna först vid halv 7 men sen somna han om till halv 9 då jag gick in o väckte honom :) Har varit ute o lekt lite nu med i nästan 1 timme, får ju passa på nu när man har en trädgård. Drygt bara att man inte kan göra så mycket mer än bara vara ute i trädgården.

Nu är det bara golv som, fattas i vårt sovrum o Alwins rum, hoppas pappa kommer o lägger mattan i Alwins rum idag så han får flytta in :) Problemet med vårt sovrum är bara att ingen av oss vet var skruvarna till sängen är ... så vi får väl fortsätta sova på madrasserna, hoppas skrivarna kommer fram, annars får jag hoppas man kan beställa sånna av ikea igen ..... där vi köpt ramen o gaveln ju.

Ja vad har annars hänt ..... har haft en skön helg, massa jobb men lite avkoppling med. På lördag ska vi ut o äta på Yngsjö havsbad. Björns mormor o morfar firar 50 årig bröllopsdag så dom bjuder ut oss o övriga familjen :) Mysigt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Flytta låter minsann inte enbart kul... Skönt med trädgård nu i det fina vädret:) Jag ska snylta på mammas o pappas idag tänkte jag. Ha det bra!! Kram Tina