måndag 26 maj 2008

packning

började bli lite nervös innan när jag bara packat ner mina kläder + halva Alwins o vågen visade på 14kg. MAn får ju då ha 15 o måste ha med necessär välling mm. Sen packa jag ner skor o necessär för att provväga igen, o då visa vågen på 10, vägde 2 gånger till o den stanna på 10 båda gångerna, så nu är det ju lugnt :) Ska packa ner allt imorrn eftersom vi sticker direkt när Björn kommit hem från jobbet. Köra hemifrån mamma o pappa kl 4 på onsdag morgon *phu* pappa ska dock steka ägg så vi ska ha äggamackor när vi kört över bron :) jumjum. Hade vi alltid förr när vi reste, satt vi på sturup innan gaten o åt våra mackor :) Det var tider det.

alwin är en riktig skatunge idag, hade mer än gärna skänkt bort honom. Han är i sängen nu o för ett jäkla oväsen, han hade behövt vara uppe till 12 men jag orkar tyvärr inte med honom i 30 minuter till, hemskt o säga det men det är bara sanningen. O det där med o skänka bort honom menar jag ju givetvis inte på allvar ... för er som trodde annat :)

Fick ett samtal från en tjej på manpower innan, jag har ju sökt ett jobb i Sibbhult så det var det hon ringde om. Hon ringer runt dom som är intressanta sen väljs några ut till intervju, så vi får se hur det blir med intervju eller ej när jag kommit hem.

Kolla på yahoo vädret innan att nu när vi ska vara iväg ska det vara skitväder här o stor sol med 30 grader i Turkiet, så jäkla underbart ska det bli. Längtar som tusan. Men blir samtidigt sjukt nervös när jag tänker på att jag ska flyga ... hatar det ....

Inga kommentarer: