söndag 18 april 2010

imorrn är det måndag igen o dags för en ny vecka. Fattar inte varför helgen går så snabbt. Hade supertrevlig i Eslöv igår, blir så sent då vi väl träffas, kom inte hem förren 2.30. Alwin o Thea hade så kul tillsammans sen slocknade dom i soffan vid midnatt. Lilleman har dratt på sig en förkylning med, han kändes lite varm innan läggdags men hade ingen feber, hoppas den håller sig borta för jag MÅSTE träna imorrn :) *haha* Blev lite godis o massa almondy daimtårta igår :) Måste ha bort det, o vinet med såklart.

Igår eftermiddag fick jag ett ryck o provade mina gamla jeans, o kom fan i alla :) Blev så glad. Tillomed jeanskjolen som köptes förra sommaren o som var tight som den, var för stor kring magen nu :) Detta jag behövde för att orka fortsätta ..... :) Kom i mina gamla nudiejeans också som jag köpte som en belöning sist när jag gick ner 14kg, se om jag kan minnas vilket år detta var .... 2005, usch börjar bli gammal :) Känns som kanske 2 år sen.

Veckan som kommer bjuder på skola o sen onsdag ska jag hem till Amelie på fika o sen iväg till gynekologen. Ska kolla cystan igen, o har den inte krympt väldigt mycket ska jag fråga om dom inte bara kan ta bort möget. Får väl se vad jag får för svar.

Ja imorrn då blir det förhoppningsvis först träning, sen blir det till att läsa inför föreläsningen på tisdag. Läste ett domslut innan idag o man blir fan mörkrädd, hur lågt straff man kan få för att ha mördat sin syster bara för killen var 16 år när han begick brottet. 3 år fick killen, sinnessjukt.

Är trött som ett helt ålderdomshem idag, så tror jag ska krypa till kojs.
Natti!

4 kommentarer:

Amme sa...

Åh dom Nudie-jeansen kom jag ihåg. Snygga är dom!!

Carolin sa...

Amme: javisst är dom snygga, dock lite för låga för min smak nuförtiden :)

Amme sa...

haha, jag ser bara bilden framför mig där du står & tankar i dina jeans & ditt rosa linne. Så snyggt!
Skaffa ett skärp så det inte ser tacky ut när du böjer dig fram så löser du biffen ;)

Carolin sa...

ja den bilden är fin den :) jo ett skärp kanske löser det hela då :) fast hur gör jag med framsidan? magen hänger ju över *haha* får skaffa mig en korsett ;)