måndag 5 april 2010

fy fasen vad jag ätit hela helgen, massa mat, godis (som inte ätits på över 3 veckor så ni kan ju själv föreställa er att jag krängt) o lite vin :) Så resten av veckan får fan bli svält ...... ikväll blev det dessutom lite kebabtallrik hos mamma o pappa så nu är jag proppmätt igen. Imorrn börjar vardagen igen efter denna djävuls helgen.

Var i stan i lördags o var inne o frågade guldsmeden hur det funkar när smycken blivit stulna, jag trodde att man eventuellt bara fick betalt för guldvärdet, men så var det inte. Utan man får tillbaka "samma" ring i dagens värde dvs vi slipper betala nåt förutom självrisken. O han sa att länsförsäkringar aldrig är några problem, o dom har vi ju försäkring hos :) Skönt. Visst blir inte samma ring men ändock en ring. Blir för Björn att ringa både försäkringsbolag o apple imorrn.

Idag har jag ställt mig frågan varför?! ett par gånger, jag accepterar inte sånt .... o mer tänker jag inte skriva ..... får hoppas jag kan glömma detta fort så jag kan bli på bra humör igen ... nu ska jag ut o kolla på Biggest Looser o må dåligt över allt jag ätit i helgen :)
Hej!

Inga kommentarer: