tisdag 13 april 2010

inget långt bloggavbrott här inte :) Är irriterad på mig själv därför måste jag skriva av mig :) Jag beställde ju linser på nätet, för det blev så mycket billigare än att köpa dom hos synsam. Sagt o gjort, fick hem dom i förra veckan. Igårkväll slängde jag de jag hade haft i 1 månad för att sätta i dom nya imorse. Sätter i den vänstra o ser helt suddigt, vafan tänker jag har dom nu lurat mig att det inte är nån styrka alls i dessa. Tar upp nästa förpackning o stoppar i högran med o samma visa där. Sen slår det mig som en blixt från klar himmel, jag har bannemig beställt fel, har beställt + styrka istället för en - som jag ska ha. Så nu har jag fått ringa synsam o beställa hem nya, ska in där idag o hämta ett par, sen resten beställer dom hem. Så detta blev fan inga billiga linser, om jag köpt dom direkt hos synsam från början hade det kostat ca 550, nu får jag betala det + det jag betalade på nätet, så surt!! Men man kan ju inte hjälpa att man är korkad, bara att gilla läget.

Har köpt en studsmatta till Alwin, han verkligen älskar den, o den är rätt kul att hoppa i som vuxen med :) På lördag ska vi till da city Eslöv :) O allt har fixat sig med stöld o försäkring, Björn har fått en ny iphone o han har beställt ny vigsel/förlovningsring så allt blev till det bästa trots allt, förutom att vi inte har originalringarna.

Har varit en sväng på friskis o slitit med nu direkt på morgonen, ska ner o plugga lite nu för att sedan åka in till stan när jag hämtat Alwin. Måste ha mina linser, kan ju knappt köra bil utan solglasögon nu när jag vant mig vid det :)

Hej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja verkligen ett långt uppehåll;)
Du ska inte med imorronkväll till Friskis?
/Jennie

Amme sa...

Roligt du är tillbaka gumman. Drygt det med linserna ju.
Puss