söndag 4 april 2010

hade en supertrevlig gårdag. Var en sväng på stan i det urhärliga vädret, köpte vårjacka o allt :) På kvällen kom Tobias o Anette med barn, dom är verkligen så underbara, synd dom bor så långt bort. Det roliga är att Anette skrev till mig på facebook, "Glöm inte den 17 de april nu. Då är det Eslöv som gäller och Alvin MED!" jag frågar Björn (som för infons skull var överförfriskad igår) om han bestämt nåt med Tobbe, men nej då ingenting :) Jag messar Anette o frågar, o jovisst vi var ditbjudna den 17 april tydligen :) haha tur hon skrev för annars hade dom väl suttit där om 2 veckor o väntat på oss :) Kan inget annat än skratta :)

Har varit full rulle alla dagar här, för i fredags var vi hos mamma o pappa o idag var vi hos svärmor på middag :) Har iaf fått ordning i tvättstugan, är ff inte riktigt städat o fint då vi inte fått upp allt men det kommer det med :) Här kommer lite kort iaf.

betydligt bättre än den såg ut innan iaf :) Det var väl vad jag hade att skriva idag ..... hoppas på fint väder imorrn för då ska det röjas i trädgården o planteras blommor, lilleman o mannen ska på barnkalas imorrn så då får ju jag passa på att göra nåt vettigt :) På tisdag börjar allvaret igen, vart lite ledig från skolan nu ju men på tisdag är det högskolan o handelsrätt för hela slanten. Kul o asa rundor på en lagbok på över 4000sidor, den väger inte lite kan jag säga :)
Hej!

4 kommentarer:

Ida sa...

Blev jättesnyggt! Jättefint skynke under vasken också!

Carolin sa...

Ida: tackar, har minsann sytt det själv ;)

Anonym sa...

Vad fint det blev:) Hoppas ni haft en mysig påsk! Kram Tina

Anonym sa...

Jättefint blev det. Kram Anette