måndag 19 april 2010

idag har jag läst ifatt i min civilrättsbok, har ju redan läst det som ska tas upp på föreläsningen imorrn, så läste lite av det vi gått igenom innan. Lär ju behöva läsa den boken mer än 1 gång så likabra att ta det i lugn takt så kanske nåt stannar kvar efter första läsningen :)

Alwin var ju lite förkyld igår, men jag lämna han på dagis idag för han verka som vanligt, förutom nästäppa o lite hosta. Sen ringde fröken vid 13.30 o sa att Alwin inte är som han ska, ville inte äta med nån reda o ute ville han inte vara, han sa att han inte var så pigg o sen kröp han upp i frökens knä. Och det är verkligen inte likt honom. Så jag åkte o hämtade honom på studs, sen somna han i soffan här o nu har han runt 38 i feber o trång andning. Så får se hur det blir imorrn, i värsta fall får Björn stanna hemma för det känns inte som jag kan missa nån föreläsning. Han kanske kan jobba på eftermiddan, då jag bara är i skolan på förmiddan. Jaja vi får se hur det blir.

Min ena lins bara muppar idag, känns som jag har grus i ögat fast jag rengjort flera gånger. Får kanske ta ut skiten o ha glasögon resten av dagen. hmm ...... hoppas vädret håller i sig tills ikväll för då ska jag passa på att ut o gå en sväng med, träna imorse men behöver nog göra nåt mer för att kompensera för helgens ätande o drickande :) Sen tränar ju Björn tisdag-torsdag så då lär jag inte komma ut på nån promenad.

Hej!

Inga kommentarer: