tisdag 13 april 2010

att jag aldrig lär mig att vänta o ta det lugnt :) Snabbt som ögat ringde jag ju då till synsam för att köpa nya linser, var o hämta ett par o ska betala när de andra linserna kommer. Sen nu får jag svar från lenswise, där jag köpte de andra linserna, att dom gör ett undantag så jag kan skicka tillbaka linserna o få 300kr tillgodo tills nästa gång jag handlar. Ja det blir ju då om 6 månader. Men Björn sa att man nog kan köpa bara 1 par från synsam. så har mailat dom o frågat, för då gör jag ju så istället o sen beställer jag nya från lenswise. Dom kunde inte betala ut summan till mitt konto då linserna bara kan säljas som ersättningslins eller vad han nu skrev. Men jag är nöjd att dom gör ett undantag, så blir jag inte fullt så fattig :)

Fick fakturan för arbetet med tvättstugan med idag, skönt o ha fått den så den kan betalas så är allt bra sen igen :)

På torsdag ska jag luncha med Tina efter skolan o nästa vecka ska jag ficka med Amelie, som jag saknat henne!

Snart dags o hämta lilleman på dagis, kan ju gissa vad han ska göra när han kommer hem .... hoppa studsmatta :)
Hej!

Inga kommentarer: