torsdag 15 april 2010

har haft en urmysig dag idag. Började med en föreläsning, hade blivit uppskrämd av den andra årskullen att läraren vi skulle ha idag var hemsk o brydde sig inte om om man inte hann skriva av hans anteckningar innan han tog bort dom, fick inte ställa frågor osv, men han var hur trevlig som helst. Får väl se om det kanske blir värre ju längre vi har honom :) Sen efter det blev det lunch på grafitti med Tina, en supergod kycklingsallad blev det, sen gick vi o myste i lite affärer o sen lite fika på Nostalgica (om det nu stavas så) blev en kaffelatte, min första :) *haha* det var helt ok så det blir nog fler sånna framöver.

Ikväll åkte jag o Alwin till biltema för att köpa en cykel till honom, vilket jävla meck att få ihop skiten bara. Sen hitta jag inga insektsnycklar så kunde inte få fast styret. O Alwin som ville cykla innan han gick o la sig, fick säga till honom att pappa får fixa när han kommer hem så får han cykla en sväng innan dagis imorrn :)

Imorrn efter dagis beger jag o Alwin oss hem till mormor o morfar för lite sällskap o god middag. Björn ska ju iväg med jobbet i Köpenhamn. Han är då knappt hemma längre, tränar hela tiden o sen iväg med jobb. Ska väl inte gnälla men lite bara :)

Åh jag är gottesugen, blir till o ut o snaska i mig min banan o lite vatten o se om suget försvinner lite. Imorrn träning o sen plugg.
Hej!

2 kommentarer:

Amme sa...

Skönt du kan få lite sällskap av mamma i helgen nu när du e ensammen. Lite god mat & kanske lite snask ;)

Carolin sa...

Amme: ja det är tur man dar sina föräldrar :) God mat blir det garanterat men ingen snask, kanske lite glass dock :)