lördag 21 februari 2009

vart har det gamla hederliga Melodifestivalen tagit vägen. Ok att vi haft konstig omröstning med olika delfinaler nu i nåt år ... men en människa som står o sjunger på grekiska?? ikväll nåt som likna madonnas klädsel i en av hennes videos. Hmmm ..... jag blir mer än konfunderad.

Idag har vi varit på stan en sväng, sen i eftermiddags kom svärföräldrarna på lite fika. Har satt upp vägglampetterna jag fick från ljuspartyt med, ovanför soffan i tvrummet, blev jätte fint. Tur ljusen i de var tända här innan för helt plötsligt blev allt svart o knäpptyst. Var väl utan ström i 10 minuter eller nåt, tur den kom tillbaka igen :)

Tanken för morgondagen är att åka ut med ljusen till mamma o pappa, men vet inte hur jag ska tolka kommentaren pappa gjorde i förra inlägget :) Stackaren har ju blivit smittad igen av Alwin/oss. Får se om det jag känner tänker bryta ut, gör det det får vi väl stanna hemma imorrn helt enkelt :)

Björn sitter o kollar på en film "Lock, Stock and two smoking barrels" ingen film för mig, har väl tittat i 15 minuter .... o den varar i 2 timmar, hjälp vad ska jag hitta på :) Får väl surfa rundor lite, alltid kul en lördakväll.

Hej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tycker du inte om grekiska? Vilken rasistisk tanke.
Förkyld eller ej så är ni välkomna i alla fall.
Mamma