tisdag 17 februari 2009

jag ljög igår när jag skrev att febern var bättre, för på eftermiddan när Alwin vakna hade han 40 graders feber. Idag har han som mest haft strax över 39, kan han inte bli frisk snart. Så tråkigt att bara sitta hemma o inte kunna göra nåt, dagarna går ju så sakta. O såklart hoppas jag han blir frisk snart för hans egen skull med, man märker ju att han inte är som vanligt.

Idag har vi iaf lekt lite med lera o nu för en stund sedan fick han sig ett bad, men det var inte heller nåt kul enligt honom, han som annars älskar att bada. Jaja vi får se när buspojken kommer tillbaka :)

Får väl gå o torka håret här nu, sen sätta mig o läsa lite. Alwin sitter ju o kollar på Dora. Han älskar dora :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha vem e Dora? Jag e helt off när det kommer te sånt. =)
Hoppas han snart blir frisker! Puss

Anonym sa...

Nä men fy, stackars lilla Alwin.
Ge han en krya på kram från oss här i Åhus.
Det är dom dumma dagisbakterierna!

Kraam