onsdag 25 februari 2009

det här med Daniel o Viktoria, visst det är stort o så för Sverige men alla de som har synpunkter på att Daniel inte ska in i kundahuset o att han inte är bra helt enkelt. Tycker dom ska lägga ner, inte dom som ska leva med honom resten av livet, så de så :) Fick jag det sagt. *haha*

Igår jobbades det hela dagen, gött det. Blev dock nertryckt i skorna av en boende men det får jag lära mig att inte bli i fortsättningen :) Men första gången är ju aldrig lätt man lär ju sig efterhand. Sen idag har jag varit en sväng på stan, händer inte så ofta att man går ensam, skönt :) Imorrn blir det träff med Tina o fredag blir det jobb igen.

Alwin (antar att det är han) har smittat ner mamma rejält med förkylning o hosta. Hoppas hon mår bättre idag, hon fyller ju år imorrn o sen ska det firas på lördag ju, så hon får minsann se till att bli kry :)

Ja tror bara det var detta jag hade på hjärtat idag :) Hej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Man bygger upp en styrka lååångsamt hos den här boenden i takt med man lär känna denne succesivt o en vacker dag, känner man sig relativt självsäker när
man går in där...dock vänjer man sig aldrig vid ett visst obehag, hahahahaha.

Anonym sa...

haha ja detta me kungahuset, du jag e så himlans trött på tragget från jobb nu hahaha