måndag 9 februari 2009

ljuspartyt i lördags gick hur bra som helst. Fick en del pengar att handla för :) Blev 3 vägghängda ljushållare, sen köpte jag själv 3 olika doftljus. Och tackvare att alla handla så fick jag köpa 10 förpackningar med 12 ljus i var för bara 95kr. Ok där var några dofter som jag inte tycker om alls, men ett fynd ändå :) Kan ju ge bort om inte annat ;)

igår tog vi oss en tripp till Nova, handla inget men kul o komma iväg. Sen körde vi till eko för att köpa lite nya dörrhandtag till våra innerdörrar, blev jätte fint. Sånna små detaljer som gör så mycket :)

Idag har det varit lite segt nu på eftermiddan, förmiddan bjöd ju på sol så jag tänkte vi kunde vara ute o leka nu på eftermiddan men nu är det ju bara mule o skitkallt. Alwin ska snart få ta sig ett bad här så fördriver vi tiden lite :)
Hej

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det gäller att rusa ut när solen skiner:) Jag va ute en timme o gick... Nu bankar skallen, så det e dags att sussa. Kramis T

Anonym sa...

hej hej. Ja visst är dom för tradiga? Typiskt försäkringsbolag. Va kul att ljuspartyt gick bra i lördags. Hade du hjort dom goda bullarna som va i familjeliv-tidningen?? :P Dom såg fan inte helt fel ut. ;)
Puss

Anonym sa...

15%. Egentligen får vi endast handla med den till hushållet. Men det kanske lösas på något vis. Jag får höra med sambon om det blir aktuellt :P

Anonym sa...

Det får vi göra.

Anonym sa...

Jag har utmanat dig :P (http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.7266737)