söndag 1 februari 2009

idag gick vårt hemnummer i graven, lite sorgligt ändå att vårt nummer inte finns mer. Men vi tröttna på allt strul, gick bara att ringa ibland det brusa o höll på. Så nu är det bara mobil som gäller. Har ju 3 så ringer gratis till fasta nätet gött :)

I eftermiddag ska vi till Rinkaby på middag, kan tänka mig att dom saknar Alwin ... oss struntar dom väl i ;)

Imorrn ska jag jobba 4 timmar, alldeles lagom :) Tänkte ta mig i kragen o träna efteråt med, Alwin ska vara på dagis till kl 15. Måste komma igång nu igen efter alla sjukdomar o krämpor.

Lyssnar på Lady GaGas pokerface, den ska jag fasen ha som ringsignal sen, den är så bra o dansig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja hur stavas det nu? Teet? Thet? Tet? Ja inte vet jag :P Men gott var det i alla fall! Vi ses! Hade gott! Puss och kram Ida

Anonym sa...

Det är inte tänkt på heltid. Vi jobbar ju olika tider, och isf hade hunden fått vara på dagis de dagarna då vi är hemifrån mer än 4h typ. Det är bra träning för hunden också att vara på dagis. Miljöträning. :) Ras är ej bestämt. Men gärna en mindre blandras.

Anonym sa...

Men det är bara i värsta värsta fall! :) Vi ska försöka ordna det så fort som möjligt såklart!