torsdag 5 februari 2009

nu är det snart helg :) så underbart. På lördag kommer det vara full rulle här, ska baka på förmiddan o sen kl 15 är det dags för ljusparty. Får se hur många vi blir o om jag har stolar till alla. Annars får mamma ta med några :) Ska kanske fråga först ;) *haha*

Imorrn på förmiddan blir det fika på barbacka med Tina. Sen eftermiddan bjuder nog på lite kakbak, hitta ett recept i en tidning idag på några chokladkakor med nonstop på toppen. Ska bjuda på dom på lördag men kan ju passa på o smaka några imorrn :) Så slipper jag stå med både bullar o kakor på lördag.

Ska nog gå ner o kolla på lite Lyxfällan. Björn kollar nån serie han följer som jag inte är så intresserad utav ..... sen kallar sängen är trött som fasen hela tiden.

Hej!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ska bli roligt att ses på lördag. Roligt att det kommer många för dig. Kram till er alla tre. Anette

Anonym sa...

Jag och mamma kommer på lördag. :) Men det kanske du redan visste? :P Puss och kram Ida

Anonym sa...

Klart jag kommer! Vi ses på lördag goding! Puss och kram