onsdag 18 februari 2009

idag ska vi, trots feber o hosta, ut o röra på oss. Ska åka in en snabbsnabb runda till stan för att köpa en sak o sen ska vi åka ut till Rinkaby. Kan ju lika gärna sitta där o vara sjuk o samtidigt ha sällskap av mamma som är ledig idag :)

Bvc sköterskan ringde idag o undra om prickarna va kvar o det är dom ju men blekta. Hon sa att det kan vara virusprickar, men blir det värre får jag ju ringa såklart. Han har börjat rossla nu med när han andas, men så blir det ju varje gång lilleman är sjuk/förkyld. Stackaren. Vi får nog stanna hemma hela veckan, eftersom febern ännu är kvar blir det ju inget dagis imorrn heller o sen på fredag är han ju ledig som varje vecka. Synd jag är en sån tråkig mamma, har jätte svårt för att hitta på saker att göra. Men visst just nu vill han inte göra så mycke mer än att gnälla o kolla film. Min lilleplutt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha visst e jag kass, men ja kollar bara VBÅ inte barnprogram hahhahaha.
Jaha, men det lät ju.. spännande...hihi ;)
Ha så mys me mammsen! Puss

Anonym sa...

Stackars lilla Alwin, Sjuk igen. Hälsa från farmor o farfar att han ska krya på sig. Längtar efter er, får träffas snart, tycker jag.
Kram till er alla tre/ Anette