torsdag 5 juni 2008

vattenkoppor

fick nåt jävla receptfri medicin utskriven till mig, Blev ju billigare på recept, men vafan jag ville ha nån rejäl medicin som ska hjälpa direkt. Nejdå då får man nån allergimedicin som hjälper mott rinnsnuva o allergi, även mot klåda ... men det är ju inte SÅN klåda jag har ..... pillan skulle hjälpa om 2 timmar o det är nu kl 13 o hjälper den inte ska jag fanimej ringa vårdcentralen igen o be o få nåt annat, går fan inte o ha det så här, har kliat nu sen kl 5 imorse :( o just nu kliar det på båda benen, ryggen, magen o båda armarna ... yeha ....

skönt o få klaga av sig lite här :)

2 kommentarer:

Jennie82 sa...

Jag har tavegyl här hemma. Vill du ha den?
/Jennie

Anonym sa...

Din stackare :( lider med dig!! Är det vattenkoppor? Har du inte haft det tidigare? Kramis, hoppas det blir bättre snart! / Tina